Teknoloji
Haziran ayında çıkacak PC oyunları: 1 numara
Bu liste haziran ayında çıkacak oyunların detaylarını içeriyor. Liste bununla sınırlı değil, daha fazlası için aşağıdaki linke tıklayabilirsiniz.
– Haziran’da çıkacak PC oyunları: 2 numara
– Katil Frekans (1 Haziran: macera, bulmaca, simülasyon)
Team17 Digital tarafından geliştirilen ve grup tarafından yayınlanan macera, bulmaca, simülasyon oyunu Killer Frequency, 1 Haziran’da piyasaya sürülmeye hazırlanıyor. Karikatür tarzı sanat tarzındaki bu yapımda kendimizi bir radyo sunarken, burada karşımıza çıkan çeşitli bulmacaları çözerken, birçok hayat kurtarırken bulacağız ve telefon santralini işletmek zorunda kalacağız. Oyunda 80’lerden ilham alan çeşitli müzikler olacak ve bu müziklerle kendimizi büyük bir çıkmazın içinde bulacağız ve bu çıkmazdan çıkmak için çeşitli saldırılar gerçekleştirebileceğiz.
Renkli ve çizgi film tarzı grafiklere sahip bir yapımda, radyo istasyonunda çalışan rolü oynayacak, gece vardiyasına çalışan olarak devam edeceğiz ama her zamanki gibi burada işlerin ters gittiğini fark edeceğiz. Vardiyamıza başlarken farklı olaylar yaşanacak ve bir telefon bize ulaşacak. Bu telefon görüşmesi, felaketlerin başlayacağı dizinin ilk habercisi diyebiliriz.
Telefon çaldıktan ve siz bu telefona cevap verdikten sonra çeşitli olaylar olmaya başlayacak ve bu telefonu açan kişi çeşitli sırları ortaya çıkarmaya çalışan bir karakter olarak karşınıza çıkacaktır. Olayların seyrinin değiştiği bu arayışın ardından çeşitli hamleler yaparak bu arayışın ardındaki sırları ortaya çıkarmaya çalışacağız. Elbette bu arayışın içeriğinden ve tam olarak neyden bahsettiğinden bahsetmeyeceğim. Bu nedenle, bu bulmacayı ve sırlarını oyun içinde kişisel olarak deneyimleyebileceksiniz.
Oyunda yukarıda da belirttiğim gibi çeşitli hayatları kurtarabileceğiz, bu hayatları kurtarmak için çeşitli bulmacaları çözmeye çalışacağız ve daha fazlasını yapabileceğiz. Oyunda Cadılar Bayramı’nın yaklaştığını görebileceğiz ve bu bayram boyunca çeşitli ritüellere bizzat şahit olacağız. Elbette bu bayramdan istifade eden katiller bizzat karşımıza çıkacak ve biz burada insanların hayatını kurtarmaya başlayacağız. Oyunda çeşitli aramalar yapabileceğiz, birçok karakterle etkileşime geçebileceğiz ve fiilen bu karakterleri kurtarmaya başlayacağız.
Killer Frequency’de çevremizi keşfedebileceğiz, farklı karakterlerle diyaloglara girebileceğiz, çevreyi keşfedebileceğiz, yeni eşyalar elde edebileceğiz ve bu eşyalarla karşımıza çıkan bulmacaları çözmeye çalışacağız. Elbette oyun, kolaydan zora yanlış bir bulmaca zorluk sistemi içerecektir. İlk başlarda hem bu keşifler hem de yapboz unsurları kolay olacak ancak oyunun ilerleyen bölümlerinde bu daha da zorlaşacak. Dolayısıyla oyundaki mekanikleri öğrenmeye çalışırken bir yandan da bu zorluklara alışmaya başlayacağız.
Oyunda yeniden çevreyi keşfetmeye başlayarak çeşitli ipuçları toplayabilecek, bu ipuçlarını gün yüzüne çıkarabilecek, yeni kanıtlar oluşturabilecek, etrafta bulunan ve bize sunulan bulmacaları çözerek bizi arayanların hayatta kalmasını sağlayacağız. o gece. Birçok karakter bizi arayacak ve bu karakterlerin her birinin kendi endişeleri olacak. Bu acıları gidermek ve yaşatmak için çeşitli yönlendirmeler yapabileceğiz. Bu sebeple oyunda doğru direktifleri vermek oldukça önemli olacaktır. Bu sayede hem hayatlarına dokunacağız hem de hayatlarını kurtarmaya çalışacağız.
Oyundaki amacımız bizi arayan karakterleri canlı tutmak ve bulundukları yerden hemen çıkmalarını sağlamak olacak. Bu nedenle bu süre zarfında çeşitli bulmacalarla karşılaşabiliriz ve bu bulmacaları aşmak için düşünme duygumuzu bir kenara bırakabileceğiz ve bu yapım içerisinde daha fazlasını deneyimleyebileceğiz. Bu nedenle karşımıza çıkan karakterlerle gerçek diyaloglar kurarak onlara gerçek yönler vermemiz ve bulmacalarda net bir şekilde onlara yardımcı olmamız gerekecek.
Tabii yukarıda da belirttiğim gibi oyunda 80’lerden ilham alan bir karakter kadrosu ve müzikler yer alacak. Dolayısıyla bu karakter kadrosu, seslendirme ve müziklerle kendimizi o dönemde hissedebileceğiz. Hem ortamın yapısı hem de bu seslendirmeler sayesinde kendimizi o yapının içinde bulabileceğiz. Dolayısıyla oyun zaten bunları bize yansıtmak istiyor ve biz de 80’lerden ilham alan bu kurguda birçok hayata dokunmaya çalışıyoruz.
Oyunda radyo istasyonunda bir karakteri kontrol ediyoruz, burada dolaşıp bu radyo istasyonunu keşfedebiliyoruz. Bu nedenle oyunda bize makul bir alan sağlanıyor ve bu alanda çevreyi keşfedebiliyor, çeşitli bulmacaları çözebiliyor ve farklı ipuçları için gerçeğe yönlendirilebiliyoruz. Oyunda farklı şekilde etkileşim kurabileceğimiz nesneler var ve bu nesnelerle etkileşim kurmak çok önemli. Çünkü bu nesnelerle etkileşim kurarak aslında arka planda neler olduğunu anlayabiliyor ve bir sır varsa onu analiz etmek için ilk adımı atmış oluyoruz.
Bulmaca benzeri bir yapının bizlere sunulacağı bu oyunda her an etrafı kurcalayabilir, buraları keşfedebilir ve çeşitli sırları ortaya çıkarabiliriz. Oyunda yukarıda da belirttiğim gibi farklı karakterlerle etkileşime geçebiliyor, onlarla sohbet edebiliyor ve diyaloga girdiğimizde ne durumda olduklarını anlayabiliyoruz. Genelde bu konuşmalar bizden yardım istemek amacıyla yapılır ve biz de onlara yardımcı olmak için elimizden geleni yapmaya çalışırız. Tabi karşıdaki kişi bizden çeşitli yardımlar istiyor ve karşımıza çıkan bulmacalara saldırmamızı bekliyor. Bu bakımdan oyun içerisinde çeşitli bulmacaları çözmeleri için onlara pek çok talimat verebilmemiz ve doğruyu direktifi verdiğimizde bu bulmacaları rahatlıkla aşabilmemiz olağandır.
Oyunda büyük bir radyo istasyonu var ve bu istasyonda istediğimiz herhangi bir meskeni ziyaret edebiliyoruz yani sadece küçük bir odayı değil geniş bir çalışma alanını keşfediyoruz buraları düzgün bir şekilde keşfedebiliyor ve çevredeki objelerle etkileşim kurabiliyoruz. . Tabii ki bu radyo istasyonu birden fazla kat olarak karşımıza çıkıyor ve hem üst hem de alt katları arayabiliyor, burada neler olduğunu öğrenebiliyor ve burada çeşitli bulmacaları çözmeye başlayabiliyoruz. Tabii bir yandan gergin ortamın bizlere sunulduğunu ve bu bulmacalarla birlikte bu gergin ortama biraz daha gerilim katıldığını görebiliriz, diğer yandan da koşmak için çeşitli ataklar yapmaya başlıyoruz. yardım isteyenlere
Killer Frequency birinci şahıs kamera bakış açısına sahip ve bu bakış açısı ile birlikte karakterimizi kontrol edip ilerleyebiliyoruz. Oyunda orta sıradaki farklı karakterlerden gelen aramaları kontrol edebiliyor ve onlarla diyaloğa girebiliyoruz.
Bu şekil macera bulmaca oyunlarını seviyorsanız, bu makaleye bir göz atabilir ve deneyebilirsiniz. Oyun şu anda Steam sayfasında bulunuyor ve 1 Haziran’da çıkması bekleniyor. Ne yazık ki, şu anda oyunun rastgele bir demo versiyonu yok.
Bu nedenle rastgele bir deneme bahsi alamadık. Oyun haziran ayının ilk gününde karşımıza çıkmaya hazırlanıyor. Dilerseniz Steam sayfasındaki istek listenize ekleyebilir ve çıkarken bildirim alabilirsiniz. İstek listenize eklediğinizde, oyunun çıktığı gün e-posta adresinize bir bildirim gönderilecek ve oyunun çıktığı size bildirilecektir. Oyunu bekleyenler bu listeye dahil edebilirler.
– Katamari’yi Seviyoruz REROLL+ Royal Reverie (2 Haziran: aksiyon, macera)
MONKEYCRAFT tarafından geliştirilen ve Bandai Namco Entertainment tarafından yayınlanan aksiyon macera oyunu We Love Katamari REROLL+ Royal Reverie 2 Haziran’da geliyor. Renkli bir sanat yönteminin bizlere sunulduğu bu yapımda her zaman bir şeyler yuvarlayabileceğiz. , yuvarladığımız nesneleri daha da büyük kartopu haline getirin ve çevrede ne varsa bu kartopuna dahil edin. Oyunda her zaman etraftaki bu yapıları toplayıp daha da büyük bir top haline getirip bölgeyi tamamen temizleyebileceğiz.
Üçüncü şahıs kamera bakış açısıyla birlikte oynayacağımız bu yapımda küçük bir karakteri kontrol edebileceğiz, kontrol ettiğimiz bu karakter ile birlikte farklı bölgeleri yanlış kişiye atayabileceğiz, her bölgenin kendine has özellikleri olacak. her zamanki gibi kendi yapısı ve dinamikleri. Oyunda bu yapıları bizzat deneyimleyebileceğimiz, eğlenceli bir şekilde bu yapıları kaldırıp toplayıp elimizde topla yuvarlayabileceğimiz adettendir.
Yukarıda da belirttiğim gibi oyunda farklı bölgeler olacak ve bu bölgelere girerek yapıları, araçları, binaları ve diğer her şeyi toplayabileceğiz. Oyundaki olağan amacımız bu olacak ve çevredeki nesneleri elimizde – önümüzde bulunan yapışkan topun içine dahil edebileceğiz. Etraftan eşya topladıkça bu kartopu etkisi büyüyecek ve karakterimizi kontrol etmeye başlayacağız.
Yenilenen içeriğiyle karşımıza çıkacak olan bu yeni sürümde, pürüzsüzleştirilmiş grafikler, iyileştirilmiş oynanış dinamikleri ve daha fazlası yer alacak. Bu yeni içerikler ve geliştirilmiş sistemler ile birlikte oyundan daha fazla verim alıp daha çok eğlenebileceğimiz için daha önce çıkmış yepyeni oyunun temellerini bu yapımda görebileceğiz. Aslında bu temellerin daha gelişmiş ve pürüzsüz olduğunu fark edebileceğiz. Böylece, oyundan daha fazla eğlence bekleyebiliriz.
Oyunda yukarıda da belirttiğim gibi elimizde yapışkan yuvarlak bir top olacak, bu top ile birlikte bu topu kendi etrafında yuvarlayarak ilerleyebileceğiz. Bu top ile ilerledikçe çeşitli nesneleri, araçları ve binaları bu yapının içerisine yapıştırıp top ile sürükleyebileceğiz. Oyunda topa ne kadar çok bina, araç veya nesne yapıştırabilirsek bu top o kadar büyük olacak ve büyük bir kartopu elde edeceğiz diyebiliriz.
Bu topu sürekli yuvarlayarak farklı bölgelere adım atabileceğiz, bu adımı attığımız bölgelerin içeriğini bu topun üzerine yapıştırıp tamamen diskin içine çekebileceğiz. Oyunda yine küçük bir karakteri kontrol edebileceğiz ve bu küçük karakter ile üçüncü şahıs kamera bakış açısıyla ilerleyebileceğiz. 2005 yılında çıkan orijinal oyunun üzerine inşa edilen bu yeni versiyonda oyunun görselleri, grafikleri ve dinamikleri tamamen yenilendi. Bu sayede oyunda daha üst seviyede bir deneyim elde edebileceğiz ve bu bağlamda daha da eğlenceli anlar yaşayabileceğiz.
Tamamen yenilenen yapısıyla karşımıza çıkacak olan bu yeni sürüm ile arayüz de tamamen yenilenecek. Oyundaki her alana aslında geliştirici ekip dokunuyor. Hem arayüz, hem oyunun görselleri hem de oynanış dinamikleri tamamen yenilenecek. Bu yenilenen oyun, 2005 yılında çıkan oyunun orijinal temelleri üzerine inşa edilmiştir. Bu oyunu 2005 yılında deneyimlediyseniz ve keyif aldıysanız, bu yeni sürümde kesinlikle keyif almanız bekleniyor.
Oyunda tabii ki arka planda bir hikaye anlatılıyor ve prensler ve krallıklarla ilgili bir hikayeden bahsediliyor. Tabii ki bu hikayenin detaylarına ve içeriğine girmeyeceğim aslında bu tarz oyunlarda arka plan hikayeleri oldukça silik olabiliyor ve buradaki amacımız oyunun dinamiklerini öğrenmek, etrafına çeşitli yapılar yapıştırabilmek. top ve farklı bölgelere gerçek bir adım atmak. O yüzden arka planda hikaye ile ilgili herhangi bir beklentiniz olmasın. Bu nedenle oyunda eğlenmeniz sizin için daha uygun bir katkı olabilir.
We Love Katamari REROLL+ Royal Reverie oyununda elbette orijinal yapımdan farklı olarak yeni yeni görevler ve ek içerikler olacak. Oyunda 5 farklı antrenman çalışması olacak ve bu antrenman çalışması sayesinde oyunun dinamiklerine alışabileceğiz hatta oyunda ustalaşabileceğiz. Ayrıca oyuna yeniden antrenman modu eklendi ve bu antrenman modu sayesinde hem kendimizi eğitebileceğiz hem de oyun üzerinde daha fazla kontrol sahibi olabileceğiz. Oyunda çeşitli görevler karşımıza çıkacak, bu görevleri tamamlayabileceğiz ve görevler sonrasında çeşitli ödüller kazanabileceğiz.
Oyunda bu görevler kolaydan zora doğru gerçek bir zorluk sisteminde karşımıza çıkacak ve ilk etapta bu görevleri kolay bir şekilde yerine getirebileceğiz. Ancak ilerleyen bölümlerde ve oyunun ilerleyen kısımlarında bu görevler daha da ağırlaşacaktır. Bu durumda endişelenmenize gerek olmaması adettendir, bu güçlü alana geldiğinizde oyunun dinamiklerini öğrenmiş olacaksınız ve oyunun aslında bize sunması gereken temeli bilmiş olacaksınız.
Basit bir deneyim sunan oyunda fotoğraf modu da yer alacak. Fotoğraf modu sayesinde çeşitli görünümleri ve karakterimizi oyuna dahil edebileceğiz ve selfie modu ile birlikte bu oyunda çeşitli anılar biriktirip bu anıların fotoğraflarını çekebileceğiz. Oyundaki bu mod ile istediğiniz yapının fotoğrafını çekebilecek, açılarını ayarlayabilecek ve çeşitli çekimler yapabileceksiniz.
Oyunda yukarıda da belirttiğim gibi elimizde büyük bir top olacak bu top sayesinde etraftaki canlı cansız her türlü içeriği toplayıp bu topun üzerine real olarak çizim yapabileceğiz. Oyunda kişiler olacak ve bu kişileri topun üzerine yapıştırıp tamamen yapışkan bir top sayesinde büyük bir kartopu elde edebileceğiz. Oyunda binalardan, insanlardan ve hayvanlardan çeşitli verimler alıp topumuza yapıştırıp bu topu daha da büyütebileceğiz.
Elbette oyunda bir katman sistemi olacak ve sahip olduğumuz top ne kadar büyükse, o kadar büyük nesneleri dahil edip bu topa yapıştırabileceğiz. Yani topumuzdan daha büyük bir cisim varsa maalesef o cismi topumuza dahil edemeyiz ama topumuzu daha küçük cisimlerle büyüterek o boyuta geldiğimizde toplayabileceğiz. Bundan dolayı böylesine mekanik bir kelime oyunda bir konudur. Kısacası ne yazık ki oyunda kendi topumuzdan daha büyük nesneleri ve nesneleri toplayamıyoruz. Elbette oyunu eğlenceli kılan özelliklerden biri de bu.
Bizlere eğlenceli bir yapı sunan We Love Katamari REROLL+ Royal Reverie 2 Haziran’da biz oyunseverlerle buluşmaya hazırlanıyor. Yukarıda da belirttiğim gibi bu yeni sürüm 2005 yılında çıkan yepyeni oyunun bir yansıması. Bu nedenle gelişmiş grafiklere sahip. , gelişmiş oyun dinamikleri, ek içerikler ve dahası oyun içerisinde bizleri bekliyor.
– YARIŞ: Rocket Arena Car Extreme (1 Haziran: yarış, aksiyon, hayatta kalma)
SMOKOKO tarafından geliştirilen ve grup tarafından yayınlanan yarış, aksiyon, hayatta kalma oyunu RACE: Rocket Arena Car Extreme 1 Haziran’da geliyor. Bir yandan hayatta kalma unsurlarını deneyimleyebileceğimiz, diğer yandan yarış ve aksiyona dalabileceğimiz bu oyunda araçlarımızla tam gaz ilerleyebileceğiz ve bu aracı diğer araçlara karşı canlı tutmaya çalışacağız. Öte yandan oyunda simülasyon unsurları ve yönetimsel unsurlar bulunacak. Yani pek çok oyun türünün harmanlandığını bu yapımda görebileceğiz.
Farklı bir yarış deneyimini bizlere aktarmaya çalışan bu yapımda hayatta kalma unsurları ön plana çıkacak. Oyunda istediğimiz aracı seçip, bu araç üzerinde özelleştirmeler yapabileceğiz, aracımızın parçalarını değiştirip modülleri güçlendirebileceğiz. Yine bir yandan insanla yapabileceğimizi araçlarla birlikte yapabileceğiz.
Oyunda yerleştirdiğimiz silahlar ile diğer araçlara ateş açabilecek, araçlarını paramparça edip imha edebileceğiz. Bu nedenle oyunda insanların birbirini yok etmesinden çok araçların yok oluşunu izleyip deneyimleyebileceğiz. Öte yandan oyun içerisinde araçlarımızla birlikte kullanabileceğimiz çeşitli özellikler ve beceriler de olacak. Bu becerilerin ortasında koruyucu kalkan, nitro ve daha fazlası olacak. Koruma kalkanı ile birlikte oyunda gerçek mermilerden kendimizi koruyabileceğiz ve nitro ile yüzümüze hız katabileceğiz. Bu nedenle oyunda bu iki unsurdan daha fazla özellik ve el becerisi bize aktarılacaktır.
Oyunda tam bir kaos ortamı bizleri bekliyor olacak. Oyunda hem çevre tahribatını görebileceğiz hem de kendi aracımızla beraber araçların tahribatına tanık olacağız. Oyunda birçok farklı araç türü olacak ve bu tür araçlardan istediğimizi seçebileceğiz. Seçtiğimiz bu araç ile birlikte çeşitli yarışlara çıkacağız ve farklı modlar ile birlikte oyun içinde eğlenceli bir deneyim yaşatmaya çalışacağız. Oyunda araçların birbiriyle çarpıştığını görebileceğiz, bu araçların birbirleriyle savaştığına tanık olabileceğiz ve bu aracı istediğimiz gibi geliştirebileceğiz.
RACE: Rocket Arena Car Extreme’de farklı oyun modları olacak ve bu oyun modlarında çok farklı deneyimler elde edebileceğiz. Örneğin bir modda geniş yarışların içine atılacağız, bu yarışta çizgiye birinci geldiğimizde kazanacağız, başka bir modda büyük bir arenaya atılacağız, hayatta kalan son araç olmaya çalışacağız. bu arenada Hayatta kalan son araç olursak arenanın galibi biz oluruz. Bu nedenle oyunda bu tarzda farklı modlar ve içerikler bulunacak. Bizler de bu mal ve içerikleri dilediğiniz gibi deneyimleyebileceğiz.
Oyunda canavar kamyonlar satın alabileceğiz ve bu canavar kamyonlar ile arenanın hakimi olmaya çalışacağız. Oyunda farklı aksiyon sekansları olacak ve bu aksiyon sekansları bize bir aksiyon sinemasındaymışız gibi hissettirecek. Bu kapsamda gerçekçi yarışlara katılabilecek, bu yarışlardan galip çıkmaya çalışacak ve karşımıza çıkan araçları eleyerek bizi yenmeye çalışacak.
Oyunda farklı yarış türleri olacak ve bu yarışların ortasında kendimizi geliştirebileceğiz, aracımızı yükseltebileceğiz ve aracımıza yeni modüller ekleyebileceğiz. Oyunda genel olarak çok çeşitli özelleştirme sistemleri olacak ve bu sayede kendi aracımızı özelleştirebileceğiz. Aracımızın renginden modüllerine kadar birçok detayına dokunabileceğiz ve oyun içerisinde bir aracı istediğimiz gibi kullanabileceğiz.
Oyundaki bu yapıyı aslında bir Battle Royale aracı olarak düşünebiliriz. Burada bir karakteri kontrol etmekten çok bir aracı kontrol ediyor ve hayatta kalan son araç olarak bu yapımda yer almaya çalışıyoruz. Bu vesileyle söylemek yanlış olmaz. Oyunda kendimize ait bir araç alıp bu aracı çeşitli silahlarla donatabiliyor ve aracımıza makineli tüfek, bomba, füze ve daha fazlasını takabiliyoruz. Bu silahlarla birlikte karşımıza çıkan araçları ortadan kaldırabilir, parçalayabilir ve yarış dışı bırakabiliriz. Bu nedenle oyun içinde bu silahları kullanmak çok değerli ve bu saldırıları direkt olarak diğer yarışçılara gerçekleştirebiliyoruz.
Kendi zevkimize ve stratejimize göre ilerleyebileceğimiz bu üretimde her aracın kendi seviyesi bulunuyor. Bu kapsamda her araç 30. seviyeye yükseltilebiliyor ve her seviye içerisinde aracın hem gücü hem de dayanıklılığı artıyor ve aracımızın sağına ve soluna başka silahlar takabiliyoruz. Öte yandan, yarış performansımız her 10 seviyede bir artıyor, bu nedenle aracımıza daha fazla parça dahil edebiliyoruz. Bu segmentlerle birlikte yarıştaki hızımızın arttığını ve dayanıklılığımızın arttığını söyleyebilirim.
Aksiyon dolu bir yarış oyununda büyük araçlar satın alabilecek, bu araçlarla birlikte yarışları kazanmaya çalışacak ve çeşitli ödüller kazanmaya başlayacağız. Oyunda araçlarımızı upgrade edebileceğiz, farklı yarışlara katılarak yeni araçların kilidini açabileceğiz ve bu sayede hem yeni araçlar elde edebileceğiz hem de kendi yetenek ve becerilerimizi geliştirebileceğiz. Ayrıca oyun içerisinde araçlara yüklediğimiz silahları yeniden upgrade etme seçenekleri de olacak. Bu nedenle, oyuna her bir parçayı hem dahil edebileceğiz hem de yükseltebileceğiz. Bizi güçlü kılacak unsurlardan biri de bu.
Oyunda rastgele bir mani olmayacak. Bu doğrultuda dikkat etmemiz gereken rastgele bir yakıt detayı yok. Bundan dolayı oyunda istediğimiz gibi ilerleyebiliyor, sağa sola hatasız vurabiliyor ve sınırsızca yola çıkabiliyoruz. Oyunda rastgele yakıt ikmali işlemi yoktur.
Yukarıda da belirttiğim gibi oyunda farklı oyun modları bulunuyor ve bu oyun modlarının ortasında çok çeşitli deneyimler bizleri bekliyor. Oyunda 4 farklı yarış modu bulunuyor ve bu yarış modlarının ortasında Battle Arena modu bizlere tam bir araç Battle Royale deneyimi sunuyor. Yani bu modda hayatta kalan son araç bizsek, kazanan biziz diyebilirim.
Öte yandan, meslek modu var ve bu meslek modu bize diğer oyunlarda olduğu gibi kendi mesleğimizi kurabileceğimiz, profesyonel basamakları tırmanabileceğimiz ve yarıştan yarışa koşabileceğimiz bir deneyim aktarıyor. Öte yandan War modu da bu oyunda bizlere aktarılmış durumda. Bu modda çeşitli savaşlara katılabiliyor, araçlarımızı silahlarla donatabiliyor ve bu sayede diğer araçları ortadan kaldırabiliyoruz. Modda tam bir kaos ortamının hakim olduğunu söyleyebilirim.
Son olarak oyunda bir turnuva modu var ve bu turnuva modunda çeşitli yarışlara katılıp puan kazanmaya çalışarak harika ödüller kazanabiliyoruz. Dolayısıyla turnuva modu bize klasik bir turnuva deneyimi yaşatıyor.
Bu tarz aksiyon ve yarış oyunlarını seviyorsanız bu yazıya göz atabilir ve deneyebilirsiniz. Oyunun Steam sayfası şu anda açık ve dilerseniz bu sayfa üzerinden istek listenize ekleyebilirsiniz. Öte yandan yine Steam sayfasında oyunun demo versiyonu bulunuyor ve bu demo versiyon sayesinde oyunun bir kısmını deneyimleyebilir ve oyunun temel özelliklerini öğrenebilirsiniz. Ayrıca bu demo versiyonu sayesinde oyunu alıp almamaya karar verebilirsiniz.
– Battle Talent (1 Haziran: aksiyon, savaş, macera, VR)
Cydream tarafından geliştirilen ve grup tarafından yayınlanan aksiyon, savaş, macera, VR oyunu Battle Talent, 1 Haziran’da piyasaya sürülmeye hazırlanıyor. VR başlıklarında çıkış yapacak olan bu fizik tabanlı savaş oyununda çeşitli silahları elimize alıp bu silahlarla karşımıza çıkan oyuncuları ve düşmanları alt edebileceğiz. Oyunda düşmanları alt ederken kılıç becerilerinde ustalaşabilecek, hem yakın dövüşte hem de menzilli baskınlarda kendi becerilerimizi gösterebileceğiz.
Gelişmiş fizik sistemi ile birlikte karşımıza çıkacak olan bu yapımda aslında her saldırının önemi büyük olacak. Bu nedenle rakiplerin saldırılarını engellemek, saldırılarını savuşturmak, kendimizi savunma pozisyonuna sokmak ve baskınlardan kaçındıktan sonra karşı saldırı yapmak için çok değerli eşyalar olacaktır. Oyunda aslında tüm unsurları tek tek yapıp uygulamaya koyacağız. Oyunda yapabileceğimiz atılımlar değişkenlik gösterecek ve bu atılımlarda ustalaşmak tamamen bizim işimiz olacak. Oyunda aslında bir savaşçı karakteri ortaya çıkarıp yaratmaya çalışacağız.
Sanal kafa takviyesi ile karşımıza çıkacak olan bu yapımda elbette çok hızlı bir deneyim bizleri bekliyor olacak. Her zaman karşılaşacağımız farklı düşmanlar olacak ve bu düşmanların her biri farklı özelliklere ve yeteneklere sahip olacak. Ayrıca bu düşmanların her biri farklı zırh ve silah setlerine sahip olacak. Bu sayede onlara karşı kendi stratejimizi ve planımızı oluşturabileceğiz ve kurduğumuz bu planlarla hep birlikte onları yenmeye çalışacağız.
Yakın dövüş baskınlarının yanı sıra oyunda menzilli saldırılarda ustalaşmış düşmanlarla da karşılaşacağız. Yani oyunda üzerimize ok atan çeşitli düşmanlar olacak ve biz de onlara karşı bu atılımları bire bir formda kendi ok ve okumuzu alarak yapabileceğiz. Yani oyunda hem yakın dövüşte hem de menzilli dövüşte ustalaşabileceğiz ve elimizde bulunan çeşitli silahlarla düşmanları alt etmeye çalışacağız.
Savaş oyununda farklı kriterlere dikkat etmemiz gerekecek yani düşmanların bize karşı çok farklı saldırı stilleri olacak ve doğal olarak bu saldırı stillerini oyun içinde reflekslere dönüştürmeye çalışacağız. Oyunda akrobasi hareketleriyle üzerimize kılıç sallayan düşmanların yanı sıra normal bir şekilde savaşan düşmanlar da olacak ve fiilen bu saldırıları etkisiz hale getirmeye başlayacağız. Oyundaki bu atılımları öğrenmek zor olabilir ve bazı düşmanlar çok hızlı hareket edebilir. Bu nedenle oyun içinde her an reflekslerimizi canlı tutmamız ve bu saldırılara karşı durmamız gerekecek.
Oyunda bir düşman yukarıdan saldırırken, diğer düşman farklı kılıç darbeleriyle bizi vurmaya çalışacak. Sonuç olarak, her düşmanın kendi özellikleri ve becerileri olacaktır. Ayrıca her düşman farklı saldırı stillerine sahip olacak ve bu durumda karşımıza çıkacak. Dolayısıyla bu saldırılara karşı kendimizi sürekli korumaya çalışacağız ve bu bağlamda hayatta kalmak için elimizden gelenin en iyisini yapacağız. Savaş becerilerimizi test ettiğimiz bu yapımda elbette her zaman azılı düşmanlarla karşılaşacağız ve onları yenmek için kendimize bir strateji ve saldırı tarzı oluşturmamız gerekecek.
Oyunda ilk etapta bizlere kolay bir yapı sunulacak. Bu kolay yapının ardından oyunun ilerleyen bölümlerinde yapay zekası daha güçlü düşmanlar çıkacak ve onları yenmek için doğal olarak oyun içinde biraz zaman geçirmemiz gerekecek. Tabii ki, bu yapımları her zaman oynamak muhtemelen baş ağrısına veya baş dönmesine neden olabilir. Oyundaki bu hızlı dövüş sistemi nedeniyle bir yandan kendimize hakim olmamız, diğer yandan da düşmanlara karşı kılıcımızı savunmamız gerekiyor.
Oyunda farklı düşmanların yanı sıra farklı arenalar ve bölgeler de yer alacak. Elbette her arenanın kendi teması, atmosferi ve yapısı olacak. Bu bölgeler daha çok arena tarzında karşımıza çıkacak ve bu arenalarda farklı düşmanlar ve düşman tipleri ile karşılaşacağız. Oyunda çifte kılıç kullanan düşmanlardan barbarlara kadar çok farklı yapıya sahip karakterler olacak ve onları yenmek için onlara karşı konvansiyonel bir şekilde gitmemiz gerekecek.
Battle Talent’te bu düşmanlarla birlikte savaşırken uzuvlarını kesip daha da vahşi bir yapıya dönüştürebileceğiz. Yani biz kılıcımızı savurduğumuzda düşman kendini savunmaz ve korunmaz ise kafasının gitmiş olduğu anlamına gelir ve kılıcın darbesiyle kafasının yere düştüğünü görebileceğiz. Bu nedenle oyunda bu tür şiddetin ve yüksek dozda şiddetin olduğu anlarla karşılaşacağız. Bu oyunları sevmiyorsanız ve sizi gerçekten etkiliyorsa uzak durmanızı tavsiye ederim.
Oyunda her zaman çeşitli düşmanlarla savaşabileceğiz ve sadece bir düşmanın değil birden fazla düşmanın da bize doğru geldiğini görebileceğiz. Oyunda bu düşmanlara karşı çok hızlı hareket etmeye çalışacağız ve istersek tekli ya da çiftli kılıç elde edebileceğiz. Bu kılıçları sağa sola sallayabileceğiz, düşmanlara hızlı bir darbe vurabileceğiz ve çeşitli uzuvlarını koparabileceğiz. Öte yandan oyunda kılıç dışında ok ve yayımızı alıp düşmanları uzaktan tek tek avlayabileceğiz.
Dövüş yeteneklerimizi geliştirebileceğimiz ve yeni yeteneklerin kilidini açabileceğimiz bu yapımda çeşitli büyülere de yer verilecek ve bu büyüler sayesinde düşmanlara karşı çok farklı kombolar yapabileceğiz. Yani oyunda sadece kılıçlar, kalkanlar ya da yay ve oklar değil, büyüler ve kombolar da olacak. Bu sayede oyundaki savaş çeşitliliği daha da artacak ve kazandığımız deneyimi genişletebileceğiz.
Oyunda birçok farklı türde ve ırkta düşman olacak ve bu ırklar arasında goblinler, hayaletler, iskelet savaşçılar ve daha fazlası olacak. Onlara karşı kendimizi korumaya çalışacağız. Yukarıda da belirttiğim gibi oyunda çok farklı silah türleri olacak ve bu silah türleri ile onları alt edebileceğiz. Kılıçtan büyüye, çifte kılıçtan ok ve yaya kadar pek çok silah türü bu oyunda bizlere aktarılacak. İstediğimiz silaha hakim olabileceğiz ve bu bağlamda karakterimizi istediğimiz gibi güçlendirebileceğiz.
VR başlıklarında çıkış yapacak olan bu yapımın Steam sayfası şu anda açık ve dilerseniz Steam sayfası üzerinden istek listenize ekleyebilirsiniz. Öte yandan yine bu Steam sayfasında oyunun demo versiyonu bulunuyor. Dilerseniz bu demo sürümünü ücretsiz olarak indirebilir ve oyunun bir kısmını oynayabilir ve deneyimleyebilirsiniz. Bu demo versiyonu sayesinde oyunu karşı taraftan satın alıp almayacağınıza da karar verebilirsiniz.
– Urban Flow (1 Haziran: eğlence, strateji, bulmaca)
Baltoro Games tarafından geliştirilen ve ekip tarafından yayınlanan bir eğlence, strateji, bulmaca oyunu Urban Flow, 1 Haziran’da geliyor. Renkli bir sanat tarzına ve daha çok karikatür tarzı grafiklere sahip olacak bu strateji oyununda sokakları üstten görüş kamera perspektifi ile ele alacağız ve bu sokaklardaki trafik akışını her zaman koordine etmeye çalışacağız. Oyunda trafik polisi rolünü oynayacak ve bu şehirde akan trafiği temiz bir şekilde kontrol etmemiz gerekecek.
Elbette oyunda kolaydan zora gerçek bir yapı bizleri bekliyor olacak. Yani bu trafiğin akışını düzenlemek ve ilk aşamada hangi aracın hangi taraftan geleceğini belirlemek çok kolay olacak ancak bu yapbozların ve yapıların şekli ilerleyen bölümlerde daha zahmetli ve karmaşık hale gelecek. strateji öğeleri burada görünecektir. Bundan dolayı oyunda böyle bir yapı olacak ve biz de bu yapıya karşı zihnimizi daha iyi eğitmeye başlayacağız ve oyunda en iyi sonucu bulmaya çalışacağız.
Oyunda her zaman akan bir trafiği kontrol etmeyi amaçlayacağız. Bu amaç doğrultusunda muhtelif kavşakları, ana yolları ve ara sokakları tamamen düzenlemek için yola çıkacağız. Bu düzenleme ile her araç aslında kaza yapmadan ilerlemeye başlayacak ve bu doğrultuda çeşitli saldırılar gerçekleştirebileceğiz. Oyundaki bu saldırılar ile trafik akışını düzgün bir şekilde kontrol edeceğiz, her araç gideceği yere güvenli bir şekilde ulaşabilecek ve bu kapsamda çeşitli bulmacaları çözebileceğiz.
Oyunda elbette ışıkları kontrol edebileceğiz, hangi araçların önce gidebileceğini belirleyebileceğiz ve daha fazlasını bu oyunda tüm bunları yapmak ve trafik akışını sağlamak için yapabileceğiz. Hem kavşaklarda hem de dört yolda bu tür atılımlar yapabileceğiz ve oraya mutlaka aydınlatma koymamız gerekecek. Her noktada farklı formlarda aydınlatmalar koyarak buranın akışını istediğimiz gibi sağlayabileceğiz. Sağladığımız bu temellerle birlikte trafik akışı için sağlam bir temel atacağız. Bu sayede hiçbir araç kazasız ve gecikmeden gideceği yere ilerleyemeyecektir.
Arabaların uyum içinde olduğu bu yapımda elbette kazalar her zaman olacaktır ve biz de bu kazaların önüne geçmek için bu oyunda yer alacağız. Hep birlikte üstten görüş kamerası bakış açısıyla oynayacağımız bu oyunda kavşakları kontrol edebileceğiz, dört yola çeşitli aydınlatmalar kurabileceğiz, bu aydınlatmayı kontrol edip çeşitli süreler belirleyebileceğiz. Caddelerden ana yollara kadar şehrin pek çok yerini kontrol edip düzenleyebildiğimiz bu yapımda elbette her trafik sıkışıklığı ve gecikme bizim için olumsuz yazılacaktır. Bu nedenle herkesin gideceği yere zamanında varması ve kaza yapmaması tamamen bizim elimizde olacaktır. Bu şekilde gerekli düzenlemeleri yapmamız gerekecek.
Her şeyin sorunsuz bir şekilde işlenmesi gereken bu üretimde tüm idari unsurlar bizim elimizde olacaktır. Yani yolların aydınlatılmasından kavşakların yapısına kadar tüm unsurlar elimizde olacak ve bu unsurlarla çeşitli düzenlemeler yapmaya çalışacağız. Bu düzenlemelerle birlikte trafik akışını gerçek anlamda düzenleyebileceğiz, hangi araçların önce ilerleyeceğini belirleyebileceğiz ve bu oyunda daha fazla detay ayarlayabileceğiz. İnce detaylar ve ayarlar ile oyunda trafik sıkışıklığı veya kaza yaşanmayacak. Aslında amacımız da bu yönde.
Oyunda farklı araçlar olacak ve bu araçların doğal genişliğine ve yüzüne göre çeşitli ince detaylara yer verebileceğiz. Örneğin bir aracın ilerlemesi ile bir kamyonun ilerlemesi oldukça fark yaratacaktır. Bu nedenle oyun içinde bu ince dokunuşları yapmaya çalışacağız. Büyük bir şehirde yer alacağımız oyunda alışılmış bir durum ve bu geniş şehirde farklı şekilde düzenlememiz gereken noktalar olacak. Yani her bölümde bir yolu kontrol edebileceğiz, bu yoldaki trafik akışını düzenleyebileceğiz ve bu bağlamda çeşitli bulmacaları çözmeye çalışacağız.
Karşımıza bu yapı doğal olarak puzzle elemanları ile çıkacak ve hangi yolda hangi aydınlatmanın yapılması gerektiğini bulmaya çalışacağız. Zamanlamanın da çok değerli olduğu bir yapımda farklı yollarla karşılaşacağız ve bu yolları organize etmek bizim işimiz olacak. Her yolda çeşitli doğal aydınlatma ve düzenlemeler olacaktır. Bu aydınlatma seçenekleri ile birlikte istediğimiz zaman istediğimiz ışığı yakabileceğiz ve o yoldaki araçların ilerlemesini sağlayacağız. Buradaki amacımız doğru aydınlatmayı gerçek zamanlı olarak açıp bu kısmı herhangi bir kaza veya gecikme olmadan atlatmaktır.
Oyunda doğal kolay yollardan daha karmaşık kavşaklara kadar pek çok yol tipi olacak ve biz de bu karmaşık yol türlerinin ortasında kendi yolumuzu bulmaya çalışacağız. Oyunda üstten görünüm sayesinde yoldan gelen araçları görebileceğiz, hangi aracın hangi yerden gittiğine şahit olabileceğiz ve buna göre çeşitli ayarlamalar yapabileceğiz. Oyunda her bölümde farklı aydınlatma seçeneklerinin olması adettendir. Bir bölümde sadece iki aydınlatma seçeneği bulunurken, diğer güçlü kavşaklarda 4 veya daha fazla aydınlatma seçeneği bulunacak. Bu nedenle, her bir aydınlatma seçeneğini tek tek elden geçirmeye başlayacağız.
Yönetim unsurlarının elimizde olduğu bu yapımda tek oyunculu yapının dışında 4 oyuncuya kadar oynayabileceğimiz lokal co-op modu da olacak. Bu mod çevrimiçi olmayacağından, bu modu yalnızca bölünmüş ekran olarak deneyimleyebileceğiz ve yanımıza en fazla 4 arkadaşımızı ve oyuncumuzu davet edebileceğiz. Bu sayede oyun içerisinde daha fazla ışığı kontrol edebileceğiz ve diğer oyuncularla uyum içerisinde bu kısımların üstesinden gelmeye başlayacağız. Elbette oyunda her oyuncuya farklı yönetimsel unsurlar verilecek ve her oyuncu bu unsurlara gerçek bir şekilde ve gerçek zamanlı olarak dokunmaya çalışacak. Oyunu arkadaşlarınızla birlikte oynamak muhtemelen daha keyifli bir deneyim sunacaktır.
Trafik akışını düzenleyebildiğimiz ve line art sistemine sahip bu yapımız 1 Haziran’da biz oyun severlerle buluşmaya hazırlanıyor. Bu tarz bulmaca ve yönetim unsurlarından hoşlanıyorsanız ve boş zamanınızı değerlendirmek istiyorsanız, bu oyuna bir göz atabilir ve deneyebilirsiniz. Oyunda rastgele bir hikaye veya anlatılacak bir eşya olmaması adettendir. Bu nedenle oyun daha taşınabilir formda bulmacalarla sunulacak ve temel bir bulmaca deneyimi bizlere aktarılacak.
Urban Flow’un Steam sayfası ise açık ve Steam sayfası üzerinden istek listenize ekleyebilirsiniz. Oyunu oynamak istiyorsanız ve ilginizi çekiyorsa, istek listenize ekledikten sonra aslında e-posta adresinize bir bildirim gelecek. E-posta adresinize gönderilen içerik ile birlikte çıkış yaptığınız bilgisi tarafınıza iletilecektir.